Интересно получить развернутую информацию по возможным затратам запуска crm-erp-bpm системы OneBox?
Первый период - запуск/настройка, максимум 60 дней.
Второй период - эксплуатация.
Смотрите сравнительную таблицу по услугам/ срокам/ ценам.
Назва послуги |
JAM |
SAM |
інтегратор |
iCOLOR |
Досвід по впровадженню CRM на підприємство |
від 3-ох місяців роботи в OneBox |
від 1-го року роботи і 20 впроваджених проектів |
від 5-ти років і досвід впровадження більш 300 ліцензій користувачів |
від 5-ти років з досвідом впровадження більш 300 ліцензій користувачів та з досвідом роботи від 3 років в реальному секторі економіки за напрямками: - реклама; - виробництво; - складське зберігання; - торгівля інтернет та у офлайн, роздрібна та оптова; - B2B & B2C; - імпорт та експорт товарів. |
Навчальні матеріали з використання OneBox у форматі окремих тематичних блоків з відкритими рішеннями задач. |
|
|
|
Наявність окремого проекта з прокачки навичок співробітників. Підготовка адміністратора crm на підприємстві Замовника. |
Наявність професійного каналу з обміну навичками crm адміністрування, та crm використання/впровадження. |
|
|
|
Із залученням активних власніків та адміністраторів працюючих з OneBox від одного року і більше |
Наявність та постійне поповнення бази корисних рішень та лайфхаків з налаштування OneBox |
|
|
|
Із залученням до розширення бази лайфхаків активнних користувачів OneBox |
Наявність у Замовника можливості сконфігурувати стандартні потреби, якщо в нього є деякий досвід з налаштування та впровадження OneBox |
|
|
|
Замовник маэ можливість самостійно обрати лише ті послуги, які йому потрібні |
Можливість вести чек лист відповідно узгоджених налаштувань у зовнішньому файлі, який через iFRAME підключено до проекту |
|
|
|
Замовник веде чек листа у реальному режимі часу у файлі за прикладом |
Допомога з адміністрування crm Замовника у період після впровадження системи |
|
|
|
За індивідуальною домовленістю сторін з помісячним розрахуванням пакету погодинної підтримки |
Налаштування базових функцій: - створення користувачів - налаштування прав доступу - завантаження бази контактів - завантаження бази товарів |
без адаптації файлів вивантаження під OneBox руками фахівця |
|
|
З адаптацією файлів вивантаження під OneBox руками фахівця |
Консультація по використанню доступних функцій CRM системи (відповіді на питання, загальне навчання використання CRM) |
|
з адаптацією під вимоги проекту |
з адаптацією під вимоги проекту |
з адаптацією під вимоги проекту |
Консультація по застосуванню CRM, відповіді на відкриті питання (мультиваріантність в реалізації завдання клієнта по налаштуванню CRM) |
|
|
з детальним розбором завдання клієнта |
з детальним розбором завдання клієнта |
Формування єдиного документа з налаштування CRM (на базі всіх побажань клієнта) |
стандартный шаблон документа |
індивідуально пророблений документ, під вимоги замовника |
|
Формується з двох частин: ПЕРША, коли проект тільки стартує. Це обовязковий стандартний набір дій, який можна сконфігурувати за рекомендаціями фахівця; ДРУГА індивідуально пророблений документ під вимоги замовника, з віиділенням окремих етапів впровадження. |
Облік стану впровадження CRM на базі зафіксованого обсягу роботи |
|
в форматі структури документа по впровадженню, прямо в OneBox клієнта |
у вигляді структури завдань проекту прямо в OneBox клієнта |
у вигляді структури завдань проекту прямо в OneBox клієнта |
Єдиний співробітник, який виконує комунікацію з клієнтом в процесі впровадження CRM |
|
з можливістю залучення фахівців тех. підтримки*, для прискорення процесу впровадження |
можливо залученні відразу декількох фахівців |
з можливістю залучення розробника, для прискорення процесу впровадження, оплачується замовником додатково. |
Навчання клієнта щодо застосування фактично виконаних налаштувань |
в форматі шаблонних відео-уроків |
з можливістю одного виїзного відрядження*, записи уроків за вимогами замовника |
з можливістю навчання на території клієнта |
у форматі відео відповідей, які фіксуються у проекті клієнта з привязкою до конкретних блоків та задач |
Аудит бізнес-процесів підприємства перед формуванням завдань проекту |
|
з урахуванням досвіду попередніх проектів |
аудит відбувається на підприємстві клієнта в "бойовому режимі" роботи підприємства |
оперативний аудит перед кожним наступним етапом впровадження, з можливістю виїзда на підприємство замовника, з формуванням окремого бюджета. Замовник може виїхати на навчання самостійно. |
Формування пропозицій щодо поліпшення / оптимізації процесів |
|
з урахуванням досвіду попередніх проектів |
|
з урахуванням досвіду впровадження попередніх проектів та досвіду роботи в реальному секторі економіки |
Формалізація бізнес-процесів у вигляді блок схеми |
|
|
|
Надання пакету стандартних для більшості підприємств робочих моделей процесів з деталізованим розбором по кожному. |
Можливість розробки нових модулів продукту, без залучення додаткових консультацій від відділу розробників |
|
|
|
Розробка та впровадження нових моделей бізнес процесів, доробка стандартних моделей під конкретні вимоги замовника. |
Аудит IT інфраструктури підприємства в процесі впровадження |
|
|
|
обговорюється окремо у разі потреби провести такий аудіт |
Управління таймингом проекту і вплив на учасників проекту з боку замовника ( "пінаніе" співробітників) |
|
частково, повідомлення менеджерського складу про невиконання завдань співробітниками |
|
з можливістю підключення до проекту відповідальних співробітників за контролем дій виконацвців на стороні замовника |
Формування робочих груп на території кліента для розробки максимально ефективних рішень |
|
є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця |
є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця |
є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця виконаця на підприємство Замовника |
Термін дії послуги |
2 місяці |
3 місяці |
до повного впровадження проекту |
з поетапним впровадженням за моделлю: - налаштували та опрацювали пакет процедур та процесів, - перерва - замовник працює в робочому режимі, та накопичує зауваження; - обговорюємо модифікацію працюючих процесів; - розробляємо та впроваджуємо наступний етап. |
Робочих днів |
40 |
60 |
|
нелімітовано, бо проект впроваджується за домовленістю сторін |
Кількість годин роботи в день за проектом |
грн.1,00 |
грн.1,50 |
|
від 2,5 до 7 |
Одночасне ведення кількості проектів |
12 - 15 |
8 - 10 |
|
|
Можливість замовляти та отримувати послугу з оплатою мінімальної кількості робочих годин на тиждень |
|
|
|
5 |
Мінімальна кількість годин, за яку виконавець налаштовує робочий OneBox замовника за активної участі останнього |
|
|
|
50 |
Загальна кількість годин за послугою на один період її замовлення |
40 |
90 |
|
|
Мінімальна вартість послуги для Замовника, для iCOLOR на один тиждень
|
$549,99 |
$1 589,99 |
|
$99,00 |
грн.0,00 |
грн.0,00 |
розраховується на базі обсягу робіт. Оцінка вартості робіт виконується безкоштовно |
розраховується на базі обсягу робіт Оцінка вартості робіт виконується безкоштовно |
Вартість однієї години послуги для Замовника
|
$13,75 |
$17,67 |
|
за результат |
грн.0,00 |
грн.0,00 |
|
грн.0,00 |
Термін на який можна призупинити проект (робочих днів), на тестування налаштованих процесів та функцій |
5 |
7 |
|
лімітовано терміном придатності задач 12 місяців з дня їх оплати |
Наявність терміну придатності невикористаних, але сплачених Замовником задач/годин |
|
|
|
12 місяців з дня оплати |
OneBox изначально конструктор, поэтому все процессы/ интерфейсы/ другое всегда можно менять.
Чем хорош вариант от iCOLOR OneBox?
Прежде всего прокачкой навыков администратора и сотрудников (при желании).
Когда у Вас прокачанный администратор, управление системой облегчается в разы.
Оптимальный пакет при работе по модели iEXPERT вот такой:

Смотрите в сторону эконом-решений для быстрого и точного старта:
1. По услугам OneBox >> JAM.
60 дней $1100.
Вам все сделают по кальке, все будет работать Ок, но Ваш админ ничему не научится.
2. По iCOLOR OneBox >> iEXTREME >> iEXPERT...
До 60 дней и от $99 + много-много самостоятельной работы.

Ваш админ реально прокачает свои навыки.
Начиная от iEXTREME, где получаете 5 консультационных задач за $99=$100-$1.
Здесь получите массу дополнительных рекомендаций в формате разбора задач в свой OneBox.
К этим материалам всегда есть доступ, они с Вами остаются на все время использования OneBox.
Материалы совершенствуются и дополняются вслед за развитием CRM. Так как стоит синхронизация продуктов, то в вашем OneBox материалы также не статичны и изменяются мгновенно вслед за изменениями, которые вносятся в родительском iCOLOR.
Рассмотрим запуск проекта CALL-center в пересчете на задачи АбонОбслуживания:
1. Настройка IP- телефонии, я рекомендую Binotel, можно ZADARMA, другую...
На саму настройку выделяется 7 задач.

Тут придется по-любому оплачивать услуги оператора дополнительно.
Станут доступны:
- звонки из OneBox - click-to-call;
- фиксация событий;
- возможность хранить и прослушивать записи.
2. Настройка и запуск БП Новый лид 2 задачи ($40).

Стандартное решение:
- необходимо проработать логику поступления лидов из разных источников;
- для каждого источника можно сформировать свою базу скриптов;
- связать скрипты с источниками или делать универсальные, это упростит решение.
3. Настройка базы Контактов может затянуть до 10 задач ($200)

- импорт существующей базы из xls/xlsx файла;
- структура компания, создание ролей;
- групп контактов;
- карточек контактов;
- создание источников контактов;
- создание и настройка базовой роли, мы называем ее Роль000.
4. Настройка БП Заказ и продажа 5 задач ($100).
Это если берем стандартное решение...

или +20 задач ($400), когда ну очень хотим повыделываться перед собой любимыми и сделать все-все по-своему, чтоб не так, как у других. Такая модель тоже работает, но стоит в разы дороже и далеко не всегда оправдана, ОСОБЕННО на старте проекта, когда стандартных решений ХВАТАЕТ на все 100#шИЗ/

То есть в этом случае натягиваем логику процесса, как есть сейчас...
P.S.: ВСЕ бизнес процессы можно структурировать по правам доступов ролей.
5. Настройка финансов чаще всего обходится в 4 задачи ($80), но можно раздуться до 8 задач, что удвоит бюджет или довести до еще более существенных трат, когда хочется разродиться ну совсем неожиданными хотелками...

- кошельки для проведения платежей;
- категории платежей и фонды;
- ожидаемые платежи;
- фактические платежи;
- проработка бюджетов для разных подразделений, отделов;
- обязательства и балансы по клиентам.
6. Настройка прав доступов менеджерам может вытянуть денег до бесконечности :)
Изначально затягивает минимум 2 задачи ($40), когда нужно настроить только одну роль.

Процедура очень трудоемкая, поэтому рекомендуем создать базовую Роль000.
Прописать ее всем сотрудникам.
Постепенно расширять права доступа через роли. Для одной роди от 10 задач ($40).
- чтобы сотрудники работали в системе, одновременно, под каждого придется покупать лицензию.
- Под одной лицензией одновременно может работать только один человек.
- НО, можете разделить по времени, таким образом на протяжении 24 часов сможете загрузить под одну лицуху трех человек, которые работают в разное время суток.
7. Отчеты - есть стандартные + конструктор.

Тут можно обойтись вообще без затрат и сэкономить. Ну или вломить кучу денег совсем не нужных при старте. Почему? Да потому что отчеты круче в разы получать из запущенных бизнес процессов и не использовать при этом вообще функционал отчетов, то есть скрыть на фиг пункт с глаз подальше, чтобы не мулял и не нервировал "непрогонозируемыми и ненужными желаниями".
Да и вообще, для начала базовых возможностей должно хватить с головой, просто начните ими пользоваться.
8. Настройка KPI для сотрудников.
Упоминал этот пункт применительно к настройкам контактов сотрудников, но еще раз отдельно:

Есть базовый функционал, опять-таки можно сэкономить, пользоваться им.
Если нужна проработка по ролям, то обычно 1 задача ($20) по каждому отдельному KPI для каждой оотдельной роли. Не торопитесь измерять, пока не поняли, что же ваши сотрудники реально делают и за что вы ГОТОВЫ им платить.
Просчитайте теперь самостоятельно, сколько придется потратить денег, чтобы запустить CALL-center на OneBox при покупке одной лицензии.
Вот варианты использования лицензий:
- Купить полные лицензии $429*X сотрудников;
- или купить SaaS лицензии $25*X сотрудников*3 месяца минимум.
ВНИМАНИЕ
При необходимости любой функционал можно дорабатывать.
Оценку дает производство OneBox.
Доработки всегда в часах.
1 час доработки стоит $20.