СРАВНИМ CRM СТАРТЫ

Интересно получить развернутую информацию по возможным затратам запуска crm-erp-bpm системы OneBox?

Первый период - запуск/настройка, максимум 60 дней.

Второй период - эксплуатация.

Смотрите сравнительную таблицу по услугам/ срокам/ ценам.

Назва послуги JAM SAM інтегратор iCOLOR
Досвід по впровадженню CRM на підприємство від 3-ох місяців роботи в OneBox від 1-го року роботи і 20 впроваджених проектів від 5-ти років і досвід впровадження більш 300 ліцензій користувачів від 5-ти років з досвідом впровадження більш 300 ліцензій користувачів
та з досвідом роботи від 3 років в реальному секторі економіки за напрямками:
- реклама;
- виробництво;
- складське зберігання;
- торгівля інтернет та у офлайн, роздрібна та оптова;
- B2B & B2C;
- імпорт та експорт товарів.
Навчальні матеріали з використання OneBox у форматі окремих тематичних блоків з відкритими рішеннями задач. Наявність окремого проекта з прокачки навичок співробітників. Підготовка адміністратора crm на підприємстві Замовника.
Наявність професійного каналу з обміну навичками crm адміністрування, та crm використання/впровадження. Із залученням активних власніків та адміністраторів працюючих з OneBox від одного року і більше
Наявність та постійне поповнення бази корисних рішень та лайфхаків з налаштування OneBox Із залученням до розширення бази лайфхаків активнних користувачів OneBox
Наявність у Замовника можливості сконфігурувати стандартні потреби, якщо в нього є деякий досвід з налаштування та впровадження OneBox Замовник маэ можливість самостійно обрати лише ті послуги, які йому потрібні
Можливість вести чек лист відповідно узгоджених налаштувань у зовнішньому файлі, який через iFRAME підключено до проекту Замовник веде чек листа у реальному режимі часу у файлі за прикладом
Допомога з адміністрування crm Замовника у період після впровадження системи За індивідуальною домовленістю сторін з помісячним розрахуванням пакету погодинної підтримки
Налаштування базових функцій:
- створення користувачів
- налаштування прав доступу
- завантаження бази контактів
- завантаження бази товарів
без адаптації файлів вивантаження під OneBox руками фахівця З адаптацією файлів вивантаження під OneBox руками фахівця
Консультація по використанню доступних функцій CRM системи (відповіді на питання, загальне навчання використання CRM) з адаптацією під вимоги проекту з адаптацією під вимоги проекту з адаптацією під вимоги проекту
Консультація по застосуванню CRM, відповіді на відкриті питання (мультиваріантність в реалізації завдання клієнта по налаштуванню CRM) з детальним розбором завдання клієнта з детальним розбором завдання клієнта
Формування єдиного документа з налаштування CRM (на базі всіх побажань клієнта) стандартный шаблон документа індивідуально пророблений документ, під вимоги замовника Формується з двох частин:
ПЕРША, коли проект тільки стартує. Це обовязковий стандартний набір дій, який можна сконфігурувати за рекомендаціями фахівця;
ДРУГА індивідуально пророблений документ під вимоги замовника, з віиділенням окремих етапів впровадження.
Облік стану впровадження CRM на базі зафіксованого обсягу роботи в форматі структури документа по впровадженню, прямо в OneBox клієнта у вигляді структури завдань проекту прямо в OneBox клієнта у вигляді структури завдань проекту прямо в OneBox клієнта
Єдиний співробітник, який виконує комунікацію з клієнтом в процесі впровадження CRM з можливістю залучення фахівців тех. підтримки*, для прискорення процесу впровадження можливо залученні відразу декількох фахівців з можливістю залучення розробника, для прискорення процесу впровадження, оплачується замовником додатково.
Навчання клієнта щодо застосування фактично виконаних налаштувань в форматі шаблонних відео-уроків з можливістю одного виїзного відрядження*, записи уроків за вимогами замовника з можливістю навчання на території клієнта у форматі відео відповідей, які фіксуються у проекті клієнта з привязкою до конкретних блоків та задач
Аудит бізнес-процесів підприємства перед формуванням завдань проекту з урахуванням досвіду попередніх проектів аудит відбувається на підприємстві клієнта в "бойовому режимі" роботи підприємства оперативний аудит перед кожним наступним етапом впровадження, з можливістю виїзда на підприємство замовника, з формуванням окремого бюджета. Замовник може виїхати на навчання самостійно.
Формування пропозицій щодо поліпшення / оптимізації процесів з урахуванням досвіду попередніх проектів з урахуванням досвіду впровадження попередніх проектів та досвіду роботи в реальному секторі економіки
Формалізація бізнес-процесів у вигляді блок схеми Надання пакету стандартних для більшості підприємств робочих моделей процесів з деталізованим розбором по кожному.
Можливість розробки нових модулів продукту, без залучення додаткових консультацій від відділу розробників Розробка та впровадження нових моделей бізнес процесів, доробка стандартних моделей під конкретні вимоги замовника.
Аудит IT інфраструктури підприємства в процесі впровадження обговорюється окремо у разі потреби провести такий аудіт
Управління таймингом проекту і вплив на учасників проекту з боку замовника ( "пінаніе" співробітників) частково, повідомлення менеджерського складу про невиконання завдань співробітниками з можливістю підключення до проекту відповідальних співробітників за контролем дій виконацвців на стороні замовника
Формування робочих груп на території кліента для розробки максимально ефективних рішень є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця є можливість додатково замовити адресний виїзд фахівця виконаця на підприємство Замовника
Термін дії послуги 2 місяці 3 місяці до повного впровадження проекту з поетапним впровадженням за моделлю:
- налаштували та опрацювали пакет процедур та процесів,
- перерва - замовник працює в робочому режимі, та накопичує зауваження;
- обговорюємо модифікацію працюючих процесів;
- розробляємо та впроваджуємо наступний етап.
Робочих днів 40 60 нелімітовано, бо проект впроваджується за домовленістю сторін
Кількість годин роботи в день за проектом грн.1,00 грн.1,50 від 2,5 до 7
Одночасне ведення кількості проектів 12 - 15 8 - 10
Можливість замовляти та отримувати послугу з оплатою мінімальної кількості робочих годин на тиждень 5
Мінімальна кількість годин, за яку виконавець налаштовує робочий OneBox замовника за активної участі останнього 50
Загальна кількість годин за послугою на один період її замовлення 40 90
Мінімальна вартість послуги для Замовника, для iCOLOR на один тиждень
$549,99 $1 589,99 $99,00
грн.0,00 грн.0,00 розраховується на базі обсягу робіт.
Оцінка вартості робіт виконується безкоштовно
розраховується на базі обсягу робіт
Оцінка вартості робіт виконується безкоштовно
Вартість однієї години послуги для Замовника
$13,75 $17,67 за результат
грн.0,00 грн.0,00 грн.0,00
Термін на який можна призупинити проект (робочих днів), на тестування налаштованих процесів та функцій 5 7 лімітовано терміном придатності задач 12 місяців з дня їх оплати
Наявність терміну придатності невикористаних, але сплачених Замовником задач/годин 12 місяців з дня оплати

 

OneBox изначально конструктор, поэтому все процессы/ интерфейсы/ другое всегда можно менять.

 

Чем хорош вариант от iCOLOR OneBox?

Прежде всего прокачкой навыков администратора и сотрудников (при желании).

Когда у Вас прокачанный администратор, управление системой облегчается в разы.

Оптимальный пакет при работе по модели iEXPERT вот такой:

 

Смотрите в сторону эконом-решений для быстрого и точного старта:

1. По услугам OneBox >> JAM.

60 дней $1100.

Вам все сделают по кальке, все будет работать Ок, но Ваш админ ничему не научится.

 

2. По iCOLOR OneBox >> iEXTREME >> iEXPERT...

До 60 дней и от $99 + много-много самостоятельной работы.

Ваш админ реально прокачает свои навыки.

Начиная от iEXTREME, где получаете 5 консультационных задач за $99=$100-$1.

Здесь получите массу дополнительных рекомендаций в формате разбора задач в свой OneBox.

К этим материалам всегда есть доступ, они с Вами остаются на все время использования OneBox.

Материалы совершенствуются и дополняются вслед за развитием CRM. Так как стоит синхронизация продуктов, то в вашем OneBox материалы также не статичны и изменяются мгновенно вслед за изменениями, которые вносятся в родительском iCOLOR.

 

Рассмотрим запуск проекта CALL-center в пересчете на задачи АбонОбслуживания:

1. Настройка IP- телефонии, я рекомендую Binotel, можно ZADARMA, другую...

На саму настройку выделяется 7 задач.

Тут придется по-любому оплачивать услуги оператора дополнительно.

Станут доступны:

  • звонки из OneBox - click-to-call;
  • фиксация событий;
  • возможность хранить и прослушивать записи.

 

2. Настройка и запуск БП Новый лид 2 задачи ($40).

Стандартное решение:

  • необходимо проработать логику поступления лидов из разных источников;
  • для каждого источника можно сформировать свою базу скриптов;
  • связать скрипты с источниками или делать универсальные, это упростит решение.

 

3. Настройка базы Контактов может затянуть до 10 задач ($200)

  • импорт существующей базы из xls/xlsx файла;
  • структура компания, создание ролей;
  • групп контактов;
  • карточек контактов;
  • создание источников контактов;
  • создание и настройка базовой роли, мы называем ее Роль000.

 

4.  Настройка БП Заказ и продажа 5 задач ($100).

Это если берем стандартное решение...

или +20 задач ($400), когда ну очень хотим повыделываться перед собой любимыми и сделать все-все по-своему, чтоб не так, как у других. Такая модель тоже работает, но стоит в разы дороже и далеко не всегда оправдана, ОСОБЕННО на старте проекта, когда стандартных решений ХВАТАЕТ на все 100#шИЗ/

То есть в этом случае натягиваем логику процесса, как есть сейчас...

P.S.: ВСЕ бизнес процессы можно структурировать по правам доступов ролей.

 

5. Настройка финансов чаще всего обходится в 4 задачи ($80), но можно раздуться до 8 задач, что удвоит бюджет или довести до еще более существенных трат, когда хочется разродиться ну совсем неожиданными хотелками...

  • кошельки для проведения платежей;
  • категории платежей и фонды;
  • ожидаемые платежи;
  • фактические платежи;
  • проработка бюджетов для разных подразделений, отделов;
  • обязательства и балансы по клиентам.

 

6. Настройка прав доступов менеджерам может вытянуть денег до бесконечности :)

Изначально затягивает минимум 2 задачи ($40), когда нужно настроить только одну роль.

Процедура очень трудоемкая, поэтому рекомендуем создать базовую Роль000.

Прописать ее всем сотрудникам.

Постепенно расширять права доступа через роли. Для одной роди от 10 задач ($40).

  • чтобы сотрудники работали в системе, одновременно, под каждого придется покупать лицензию.
  • Под одной лицензией одновременно может работать только один человек.
  • НО, можете разделить по времени, таким образом на протяжении 24 часов сможете загрузить под одну лицуху трех человек, которые работают в разное  время суток.

 

7.  Отчеты - есть стандартные + конструктор.

Тут можно обойтись вообще без затрат и сэкономить. Ну или вломить кучу денег совсем не нужных при старте. Почему? Да потому что отчеты круче в разы получать из запущенных бизнес процессов и не использовать при этом вообще функционал отчетов, то есть скрыть на фиг пункт с глаз подальше, чтобы не мулял и не нервировал "непрогонозируемыми и ненужными желаниями".

Да и вообще, для начала базовых возможностей должно хватить с головой, просто начните ими пользоваться.

 

8. Настройка KPI для сотрудников.

Упоминал этот пункт применительно к настройкам контактов сотрудников, но еще раз отдельно:

Есть базовый функционал, опять-таки можно сэкономить, пользоваться им.

Если нужна проработка по ролям, то обычно 1 задача ($20) по каждому отдельному KPI для каждой оотдельной роли. Не торопитесь измерять, пока не поняли, что же ваши сотрудники реально делают и за что вы ГОТОВЫ им платить.

 

Просчитайте теперь самостоятельно, сколько придется потратить денег, чтобы запустить CALL-center на OneBox при покупке одной лицензии.

Вот варианты использования лицензий:

  • Купить полные лицензии $429*X сотрудников;
  • или купить SaaS лицензии $25*X сотрудников*3 месяца минимум.

 

ВНИМАНИЕ

При необходимости любой функционал можно дорабатывать.

Оценку дает производство OneBox.

Доработки всегда в часах.

1 час доработки стоит $20.