01 Политика конфиденциальности

Політика конфіденційності iCOLOR iBP (Alliance CRM)

 

iCOLOR iBP (Alliance CRM) – це онлайн платформа, яку створив ФОП Легеза Вячеслав Валеріанович. На платформі користувачі можуть співпрацювати й ділитися інформацією під час своєї роботи. Платформа Allience CRM включає веб-сайти, додатки та відповідні онлайнові сервіси, які разом називаються «Сервіс».
У Політиці конфіденційності описано, як збирають, використовують і поширюють вашу інформацію під час роботи із Сервісом.
Сервіс призначено для використання організаціями відповідно до їхніх інструкцій, та/або поодинокими користувачами згідно до їх потреб та вимог. Доступ до Сервісу надається вам роботодавцем або іншою організацією, яка дозволила вам доступ до Сервісу та користування ним (далі – ваша «Організація»).
 
Ваша Організація, або безпосередньо Ви самі відповідаєте за свій обліковий запис iCOLOR iBP (Alliance CRM) (далі – «Ваш обліковий запис»). Ви самі, або ваша Організація відповідає також за збирання й використання будь-яких даних, які ви надсилаєте або надаєте через Сервіс. Таке використання регулюється умовами, які діють між Вами або вашою Організацією й iCOLOR iBP (Alliance CRM).
Окрім цієї Політики конфіденційності, ваша Організація може застосовувати додаткові політики або правила поведінки щодо вашого користування Сервісом.
Якщо у вас є будь-які запитання щодо користування Сервісом, поставте їх представнику своєї Організації.

 

I. Яку інформацію збирають?
Ваша Організація, або Ви збиратимете інформацію перелічених нижче категорій, коли ви, ваші колеги або інші користувачі отримуватимете доступ до Сервісу:
  • ваші контактні дані, як-от повне ім’я й адреса електронної пошти;
  • ваше ім’я користувача й пароль;
  • назва вашої посади, відомості про департаменти Організації та інша інформація, яка стосується вашої роботи або роботи Організації;
  • контент, повідомлення та інша інформація, яку ви надаєте нам під час використання Сервісу, зокрема, коли ви реєструєте обліковий запис, створюєте або поширюєте контент або повідомлення, коли спілкуєтесь з іншими користувачами. Сюди може входити інформація про контент, який ви публікуєте (як-от метадані), наприклад відео/текстові матеріали про свої надбання в ході використання Сервісом, місце фотозйомки або дата створення файлу;
  • контент, повідомлення та інформація, яку інші люди надають під час використання нашого Сервісу. Сюди може входити інформація про вас (коли інші люди поширюють або коментують ваше фото, надсилають вам повідомлення або завантажують, синхронізують чи імпортують вашу контактну інформацію);
  • усі повідомлення, якими ви обмінюєтеся з іншими користувачами Сервісу;
  • повідомлення, якими ви обмінюєтеся з користувачами, відгуки, рекомендації та ідеї, надіслані до вашої Організації;
  • інформація для виставлення рахунків; і
  • інформація, яку ви надаєте, коли ви або ваша Організація контактуєте або взаємодієте зі службою підтримки платформи стосовно Сервісу.

 

II. Як використовує цю інформацію ваша Організація?
Ваша Організація ділитиметься інформацією, зібраною через iCOLOR iBP (Alliance CRM), як постачальник платформи, щоб компанія ФОП Легеза Вячеслав Валеріанович могла надавати й підтримувати Сервіс для вашої Організації та інших користувачів, а також згідно з будь-якими іншими інструкціями вашої Організації.
Приклади використання:
  • обмін повідомленнями з користувачами та адміністраторами стосовно їхнього використання Сервісу;
  • посилення захисту й безпеки Сервісу для вашої Організації та інших користувачів, наприклад шляхом розслідування підозрілої діяльності або порушень чинних положень або політик;
  • персоналізація взаємодії з вами й вашою Організацією під час надання Сервісу;
  • розробка нових інструментів, продуктів або послуг у межах Сервісу для вашої Організації;
  • синхронізація дій із Сервісом на різних пристроях, якими користується та сама особа, для покращення загальної роботи Сервісу;
  • виявлення й виправлення можливих помилок;
  • проведення аналізу даних і системи, зокрема дослідження для покращення Сервісу.

 

III. Розкриття інформації
Ваша Організація розкриває інформацію, зібрану в такі способи:
  • стороннім постачальникам послуг, що допомагають надавати Сервіс або частину Сервісу;
  • стороннім програмам, веб-сайтам або іншим сервісам, до яких ви можете підключитися через Сервіс;
  • у зв’язку із суттєвою корпоративною транзакцією, як-от передача Сервісу, злиття, консолідація, продаж активів або малоймовірної події банкрутства чи неплатоспроможності;
  • для захисту іншої особи; для усунення шахрайства й проблем безпеки або технічних проблем; і
  • у зв’язку з викликом до суду, ордером, наказом суду про надання документів або іншим запитом чи наказом правоохоронного органу.

 

IV. Отримування й змінення вашої інформації
Ви й ваша Організація можете отримувати, виправляти або видаляти інформацію, яку ви передали до Сервісу, за допомогою інструментів у Сервісі (як-от редагування інформації профілю або через журнал дій). Якщо ви не можете це зробити за допомогою інструментів, наданих у Сервісі, вам потрібно звернутися безпосередньо до Організації, щоб отримати або змінити вашу інформацію.

 

V. Посилання й вміст третіх осіб
Сервіс може містити посилання на вміст, що підтримується третіми особами, які не контролюються вашою Організацією. Вам слід ознайомитися з політиками конфіденційності кожного веб-сайту, який ви відвідуєте.

 

VI. Закриття облікового запису
Якщо ви захочете припинити користуватися Сервісом, вам потрібно звернутися до вашої Організації, або якщо Ви користуєтесь Сервісом від свого імені, безпосередньо до ФОП Легеза Вячеслав Валеріанович. Так само, якщо ви припините працювати у вашій Організації або співпрацювати з нею, Організація може призупинити дію вашого Облікового запису та/або видалити будь-яку інформацію, пов’язану з ним.
Зазвичай обліковий запис видаляють упродовж приблизно 120 днів після його закриття, але деяка інформація може залишатися в резервних копіях протягом необхідного часу. Зверніть увагу, що вміст, який ви створюєте та поширюєте в Сервісі, належить вашій Організації й може залишатися в Сервісі та бути доступним, навіть якщо ваша Організація деактивує ваш Обліковий запис або припинить його дію. Отже, вміст, який ви надаєте в Сервісі, подібний до вмісту інших типів (як-от презентації або записки), які ви можете створювати під час роботи.

 

VII. Зміни в політиці конфіденційності
Політика конфіденційності може час від часу оновлюватися. Після оновлення зазначену нижче дату набуття чинності буде змінено, а нову Політику конфіденційності буде опубліковано в Інтернеті.

 

VIII. Зв’яжіться з нами
Якщо у вас виникнуть будь-які запитання щодо Політики конфіденційності, зверніться до адміністратора своєї Організації.

 

Дата набуття чинності: 10 грудня 2018 року


+38(050) 411-69-74
+38(099) 518-79-47

Статьи

Кому я помогаю решать задачи?
05.08.2020

Новая политика OneBox

Большие клиенты:

  • берите OneBox облако или коробку;
  • берите любого интегратора на выбор;
  • получите все, что надо, за норм деньги.

Маленькие клиенты:

  • берите бесплатный OneBox тариф;
  • разбирайтесь сами на форуме или по другому;
  • или нанимайте интегратора, который вам поможет.
Купил OneBox — запусти его быстро
03.08.2020

Когда купил OneBox, как запустить 

его с минимальными затратами и

получить при этом по настоящему

рабочий и полезный инструмент.

Хорошие бизнес процессы упростят вам работу. Я покажу, как это сделать
14.07.2020

Мне обидно, что многие предприниматели имеют замечательные товары или услуги, но продолжают зарабатывать много меньше, чем могли бы.

Интервью одного продвинутого директора
14.06.2020

Читайте, как директор становится инициатором и проводником технологических изменений в компании, а еще играет роль начальника IT-отдела и внедренца прогрессивных решений.

Стартуем OneBox и достигаем целей вместе с Легезой ;)
02.06.2020
5 способов ставить и добиваться целей
  1. Нужно минимизировать число целей.
  2. Стоит определиться с главной целью.
  3. Точно есть причина, почему хотите добиться цели.
  4. Всегда свои цели отображайте.
  5. Подумайте о ритуалах, которые симулируют получить результат.
Идеальный crm клиент глазами не идеального crm внедриста
19.01.2020

Кто он, этот идеальный crm клиент, который удовлетворен достижениями от системных изменений?


Заполнить форму

Триединство crm: пользователи, внедристы, разработчики
10.01.2020

Я буду рад, если ошибаюсь. НО, crm дэвы: скрытны, нелюдимы...

А какие они, crm пользователи и crm внедристы?

CRM эксперт или как освободиться от рутины через crm интенсив
28.12.2019

Вам нравятся красивые девушки со смартом у уха и с помадой у губ? А если они за рулем движущегося на скорости 80 км/ч по городу автомобиля?

CRM экстрим или как приобрести crm экспертность
28.12.2019

CRM экстрим и мои crm заметки по ходу... Всегда оставайся в курсе crm изменений и повышай собственную crm экспертность: https://t.me/crmibp

Создаем команду, нужен ли вам crm кнут или crm пряник
21.12.2019

Когда готов разобраться со своими crm целями за 14 дней без лишней спешки, но с полным погружением...

Вы хотите завести crm, но не знаете с чего начать
18.12.2019

Тогда мы идем к Вам

Давайте попробуете с OneBox

А если не подойдет, предложим другую

Получите неожиданный позитив от crm возможностей:
- информирование клиентов;
- управление рассылками;
- фиксирование внимания;
- передача клиента в другую crm...

Как не выгореть целой командой или CRM прокачка
14.12.2019

Решение есть, читайте подробности.

О причинах, следствиях и решениях по CRM прокачке.

Куда утекает рабочее время и как это crm исправит
08.12.2019

Как опыт постановки правильных целей, приведу публичный диалог у себя на странице.

Нужна ли кому-то CRM драка?
04.12.2019

Полтора года назад они приобрели систему, которую перед тем пять месяцев выбирали.

ЧЕГО ОЖИДАТЬ ОТ CRM
22.11.2019

Узнайте, зачем нужны CRM

Как они облегчают жизнь:

  • Собственникам бизнесов;
  • Сотрудникам компаний;
  • Новичкам рынка труда.